Η ανάπτυξη των υπηρεσιών streaming μουσικής συνεχίστηκε την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Counterpoint Research. Πιο συγκεκριμένα, οι συνδρομητές (επί πληρωμή) σε υπηρεσίες streaming μουσικής έφτασαν τα 358 εκατομμύρια το 2019, παρουσιάζοντας μια άνοδο 32% σε σύγκριση με το 2018.
«Βασιλιάς» του streaming μουσικής παραμένει το Spotify, που είδε τους συνδρομητές του να αυξάνονται κατά 23%, με αποτέλεσμα να έχει πλέον μερίδιο 35% του συνόλου της αγοράς. Ισχυρή ανάπτυξη είχε, ωστόσο, και το Apple Music και με 36% περισσότερους συνδρομητές, έχει τώρα μερίδιο 19% της αγοράς.
Στην τρίτη θέση ακολουθεί το Amazon Music με 15%, στην τέταρτη το Tencent Music με 11% (που απευθύνεται πρακτικά στην αγορά της Κίνας), ενώ στην πέμπτη θέση με ποσοστό μόλις 6%, βρίσκεται το YouTube Music.
Βέβαια, στα έσοδα, τα ποσοστά είναι ελαφρώς διαφορετικά. Το Spotify παραμένει πρώτο με ποσοστό 31%, όμως η Apple παρά το 19% των συνδρομητών, έχει καταφέρει να κατακτήσει το 24% των εσόδων του συνόλου της αγοράς.
Η εκτίμηση της εταιρείας είναι πως μέχρι το τέλος του 2020, οι συνδρομητές θα ξεπεράσουν τα 450 εκατομμύρια.
Σχόλια