i-TECH4u

TO No1
FREE PRESS
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

  • NEWS
  • MASTER TOPICS
  • WHAT’S HOT
    • TECH
    • GADGETS & GEAR
    • GAMES
  • LIFESTYLE
    • BUZZ
    • TV SHOWS & MOVIES
    • MUSIC
  • ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ
    • ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δες Όλα τα Αποτελέσματα
i-TECH4u
Κανένα Αποτέλεσμα
Δες Όλα τα Αποτελέσματα

Tι πιστεύουν οι Έλληνες για το Metaverse;

Η 1η Prosumer έρευνα στην Ελλάδα από τη Solid Havas.

10/05/2022
στην κατηγορία News
Tι πιστεύουν οι Έλληνες για το Metaverse;
8
SHARES
393
VIEWS
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

H Solid Havas παρουσίασε τα αποτελέσματα της παγκόσμιας Prosumer έρευνας που διεξάγει το Havas Group σε 30 χώρες, με θέμα τις τάσεις του κοινού απέναντι στο Μetaverse, η οποία για πρώτη φορά περιλαμβάνει και insights από την Ελλάδα. Στην έρευνα συμμετείχαν κατά 20% αυτοί που αξιολογήθηκαν ως Prosumers και κατά 80% οι Mainstream Καταναλωτές. Οι Prosumers ως leading influencers και market drivers, έχουν αποτελέσει το επίκεντρο των μελετών της Havas για σχεδόν δύο δεκαετίες.

Believers Vs Doubters

Περίπου στη μέση, αν και περισσότερο κοντά στους Doubters, βρίσκεται η χώρα μας στο δίπολο μεταξύ εκείνων που στέκονται επιφυλακτικά απέναντι στην επικράτηση του metaverse και σε εκείνες που το υποδέχονται με ενθουσιασμό. Συγκεκριμένα, το 21% των Ελλήνων καταναλωτών (στο σύνολο τους) ΔΕΝ πιστεύει ότι το «μετασύμπαν» και γενικά οι gaming πλατφόρμες αποτελούν το μέλλον του διαδικτύου. Να σημειώσουμε εδώ πως το ανάλογο ποσοστό, παγκοσμίως, κυμαίνεται κυρίως ανάμεσα στο 4-36%. Η πλειοψηφία πιστεύει ότι το metaverse θα επηρεάσει την κοινωνία, αλλά υπάρχουν πολλές διαφωνίες σχετικά με τον βαθμό και τον τρόπο.

Η συμβολή της ποπ κουλτούρας

Το metaverse έχει ήδη διεισδύσει στη συνείδηση ​​του κοινού, με το 86% των Ελλήνων Prosumers και το 75% των Mainstream καταναλωτών να έχουν ακουστά το ίδιο ή κάποια από τις  gaming πλατφόρμες. Βέβαια, δεν είναι λίγοι και εκείνοι (69% Prosumers / 50% Mainstream) που και στην Ελλάδα, έχουν ήδη πάρει γεύση – και μάλιστα γερή- είτε  κάνοντας παρέα με φίλους και παίζοντας στο Fortnite, είτε ακόμα και δημιουργώντας παιχνίδια στο Roblox, ή ίσως και επενδύοντας σε εικονικά ακίνητα στο Decentraland. Και φυσικά, τα ποσοστά αυτά ανεβαίνουν κατά πολύ, όσο μικραίνουν οι ηλικίες. Ενώ 92% των GenZ  δηλώνει εξοικειωμένο με το metaverse και τις εμβρυϊκές ακόμα πλατφόρμες του, μόνο το 54% των baby boomers ( 55+) θα μπορούσε να υποστηρίξει το ίδιο.

Από το VIRTUAL… στο REALITY: Οι Prosumers είναι έτοιμοι για την Meta-ζωή

Oι συμμετέχοντες στην έρευνa κατέστησαν σαφές πως ο αναδυόμενος αυτός κόσμος δεν είναι απλώς εικονικός, γι’ αυτούς είναι μέρος του πραγματικού. Περισσότεροι από 5 στους 10 Έλληνες Prosumers θεωρούν τις διαδικτυακές εμπειρίες τόσο πραγματικές όσο είναι και οι φυσικές. Ενδεικτικό είναι άλλωστε ότι το 44% των Prosumers (με μόνο 19% των Mainstream) θα ήταν πρόθυμοι να φορούν ένα headset για αρκετές ώρες την ημέρα ώστε να απολαύσουν τις πλήρεις δυνατότητες του μετασύμπαντος. Και περίπου 2 στους 10 Prosumers (με μόνο 10% των mainstream) θα έφταναν στο σημείο να φέρουν ενσωματωμένο φακό. Κάποιοι είναι ακόμα πιο έτοιμοι για αυτή τη ζωή, με το 21% των Ελλήνων Prosumers να δηλώνει πως θα δεχόταν ευχαρίστως ο μισθός του να καταβάλλεται σε κρυπτονόμισμα ενώ το ποσοστό αυτό πέφτει στο 16% όταν απαντούν οι Mainstream καταναλωτές.

Αναζητώντας την Meta-Ταυτότητα

Οι μισοί Prosumers στην Ελλάδα, απάντησαν πως τους αρέσει να περνούν χρόνο σε πλατφόρμες παιχνιδιών γιατί αυτό τους επιτρέπει να κοινωνικοποιούνται με τους φίλους της «πραγματικής ζωής», γεγονός που επιβεβαιώνει ότι οι πλατφόρμες παιχνιδιών, στην περιφέρεια του metaverse, είναι πλέον κάτι πολύ περισσότερο από πίστες για να χτυπάς και να νικάς τους αντιπάλους.

Λιγότερο από τους μισούς Prosumers (39%) απολαμβάνουν να επινοούν νέες ταυτότητες (πχ μέσω avatar), ακόμη περισσότεροι (54%) προτιμούν να κοινωνικοποιούνται σε αυτές τις πλατφόρμες γιατί τους επιτρέπουν να είναι ο πραγματικός τους εαυτός, αισθανόμενοι πιο ελεύθεροι να εκφραστούν.

Φόβοι & Κανόνες

Οι ελπίδες και οι φόβοι των καταναλωτών είναι κοινοί, παγκοσμίως: Το metaverse θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο που ζούμε. Ενώ κάποιοι αγκαλιάζουν αυτό το μέλλον, ενθουσιασμένοι από το προοπτική νέων τρόπων αλληλεπίδρασης και συμμετοχής, υπάρχουν και αυτοί που φοβούνται για επερχόμενες συνέπειες. Για παράδειγμα, ενώ, στην Ελλάδα, το 57% των Prosumers πιστεύουν ότι το metaverse θα διευρύνει τις ανθρώπινες εμπειρίες, το 79% των mainstream καταναλωτών ανησυχεί ότι αυτή η κατάδυση σε εικονικούς κόσμους θα καταργήσει την επιθυμία των ανθρώπων να εξερευνήσουν τον φυσικό κόσμο.

Την ίδια στιγμή, πολλοί αντιλαμβάνονται αυτή την αχαρτογράφητη και χωρίς εποπτεία περιοχή ως έναν εν δυνάμει τόπο κινδύνων, με κυρίαρχο τον εθισμό των παιδιών αλλά και την πιθανότητα να εκτεθούν σε καταστάσεις παρενόχλησης, καταχρήσεων και εκβιασμού. Έτσι εξηγούνται οι θετικές απαντήσεις για όσες κυβερνήσεις θέσουν κανόνες στην συμπεριφορά των χρηστών: 68% των Prosumers και 65% των Mainstream, στην Ελλάδα, θέλουν εγκληματικές συμπεριφορές στο metaverse να ελέγχονται και να τιμωρούνται όπως ακριβώς τιμωρούνται στην πραγματική ζωή. Αναμφισβήτητα, το πιο εκπληκτικό είναι ότι το 40% των Prosumers και 49% των mainstream, στην Ελλάδα, πιστεύουν ότι θα ήταν καλό για τις κυβερνήσεις να θέσουν περιορισμούς στον χρόνο που μπορούν οι χρήστες να αφιερώσουν σε αυτές τις πλατφόρμες.

Πού θα ξοδέψουν οι Έλληνες στο Metaverse;

Η έρευνα της Havas διερεύνησε  επίσης το πού είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν οι χρήστες τα χρήματα τους: Η Live ψυχαγωγία είναι ο μεγάλος νικητής, με το 53% των Ελλήνων Prosumers (έναντι 32% των Mainstream) να είναι πρόθυμοι να αγοράσουν εισιτήριο για ψηφιακή συναυλία ή εκδήλωση. Το κοινό έχει ήδη συνηθίσει να πληρώνει για ψηφιακές εκδηλώσεις—συμπεριλαμβανομένων των pay-per-view αθλητικών γεγονότων—και επομένως είναι απολύτως αναμενόμενη η πρόθεση παρακολούθησης και συμμέτοχης σε σχετικές εμπειρίες στο μετασύμπαν. Το 21% των Ελλήνων Prosumers θα ξόδευε χρήματα σε ψηφιακά ρούχα για τα avatar του (ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι στο 39%) και το 29% θα ήταν πρόθυμο να αγοράσει ψηφιακή ιδιοκτησία (στους Έλληνες mainstream το ποσοστό πέφτει στο 13%).

Διδάγματα για τα brands

Σήμερα οι άνθρωποι είναι περισσότερο ανοιχτοί στην ιδέα των brands που εδραιώνουν ερείσματα στον εικονικό κόσμο, με τους μισούς Έλληνες Prosumers και σχεδόν το ένα τρίτο των Mainstream να θεωρούν ότι τα brands προσθέτουν αξία δημιουργώντας αποκλειστικές εμπειρίες. Μάλιστα, το 42% των Ελλήνων Prosumers θα ήθελαν να δουν αποκλειστικό «brandικό» περιεχόμενο σε αυτούς τους κόσμους. Ωστόσο, είναι σημαντικό οι μάρκες να κάνουν έξυπνες επιλογές και να τηρούν τους άγραφους (και διαρκώς εξελισσόμενους) κανόνες αυτών των νέων κόσμων.

Η Solid Havas μόλις κυκλοφόρησε το White Paper της έρευνας ενώ παράλληλα με τα ευρήματα της έρευνας παρέχει στο πελατολόγιο της συμβουλευτική για την αναζήτηση ευκαιριών και τρόπων προβολής στο metaverse περιβάλλον.

Διάβασε περισσότερα για: MetaverseSolid Havas

Stay connected με το i-TECH4u - ακολούθησέ μας στο Google News

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ

Η Dell Technologies επεκτείνει την εμπειρία Multi-Cloud

ΕΠΟΜΕΝΟ

ESET: Συμβουλές κυβερνοασφάλειας για μικρές επιχειρήσεις – έκδοση 2022

Δείτε Επίσης

MAD4TECH Giveaway! Διεκδίκησε ένα devolo Magic 2 WiFi 6 Mesh Multiroom Kit!
News

MAD4TECH Giveaway! Διεκδίκησε ένα devolo Magic 2 WiFi 6 Mesh Multiroom Kit!

21/05/2022
HUAWEI WATCH GT 3 Pro: το πιο κομψό smartwatch ήρθε στην Ελλάδα
News

HUAWEI WATCH GT 3 Pro: το πιο κομψό smartwatch ήρθε στην Ελλάδα

19/05/2022
Ανανέωση με ΙοΤ concept για το κατάστημα της Xiaomi στο Golden Hall
News

Ανανέωση με ΙοΤ concept για το κατάστημα της Xiaomi στο Golden Hall

19/05/2022
Το Nokia G50 αποκλειστικά διαθέσιμο σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ
News

Το Nokia G50 αποκλειστικά διαθέσιμο σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

19/05/2022
Θεσσαλονίκη «Έξυπνη πόλη»: αντιμετώπιση κρίσεων με σύστημα επικοινωνίας από τη Nova – Wind
News

Θεσσαλονίκη «Έξυπνη πόλη»: αντιμετώπιση κρίσεων με σύστημα επικοινωνίας από τη Nova – Wind

19/05/2022
Νέα LG OLED evo Gallery Edition σε 4 μεγέθη
News

Νέα LG OLED evo Gallery Edition σε 4 μεγέθη

19/05/2022

Σχόλια

MAD4TECH κάθε ΣΚ @ MAD TV

https://www.youtube.com/watch?v=19GwhyP1bEk
  • Trending
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Ανανέωση με ΙοΤ concept για το κατάστημα της Xiaomi στο Golden Hall

Ανανέωση με ΙοΤ concept για το κατάστημα της Xiaomi στο Golden Hall

19/05/2022
Νέα Alienware και Dell gaming PCs με επεξεργαστές AMD για ακόμη πιο δυνατές συγκινήσεις

Νέα Alienware και Dell gaming PCs με επεξεργαστές AMD για ακόμη πιο δυνατές συγκινήσεις

16/05/2022
Από σήμερα οι συνδρομητές κινητής COSMOTE GIGAMAX μιλάνε απεριόριστα με όλους

Από σήμερα οι συνδρομητές κινητής COSMOTE GIGAMAX μιλάνε απεριόριστα με όλους

12/05/2022

D-Link Eagle Pro AI

21/04/2022
MAD4TECH Giveaway! Διεκδίκησε ένα devolo Magic 2 WiFi 6 Mesh Multiroom Kit!

MAD4TECH Giveaway! Διεκδίκησε ένα devolo Magic 2 WiFi 6 Mesh Multiroom Kit!

21/05/2022
HUAWEI WATCH GT 3 Pro: το πιο κομψό smartwatch ήρθε στην Ελλάδα

HUAWEI WATCH GT 3 Pro: το πιο κομψό smartwatch ήρθε στην Ελλάδα

19/05/2022
Ανανέωση με ΙοΤ concept για το κατάστημα της Xiaomi στο Golden Hall

Ανανέωση με ΙοΤ concept για το κατάστημα της Xiaomi στο Golden Hall

19/05/2022
Το Nokia G50 αποκλειστικά διαθέσιμο σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Το Nokia G50 αποκλειστικά διαθέσιμο σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

19/05/2022

#120 | Απρίλιος 2022

i-TECH4u

Aπό τον Απρίλιο του 2010 μέχρι σήμερα, το i-TECH4u είναι το leading free press τεχνολογίας και ηλεκτρονικής διασκέδασης στην Ελλάδα, με ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε Αθήνα και μεγάλες πόλεις της περιφέρειας.

Διάβασε Περισσότερα

  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

© 2020 Brainstorm iD - Created in-house, with lots of ♥

Κανένα Αποτέλεσμα
Δες Όλα τα Αποτελέσματα
  • NEWS
  • MASTER TOPICS
  • WHAT’S HOT
    • TECH
    • GADGETS & GEAR
    • GAMES
  • LIFESTYLE
    • BUZZ
    • TV SHOWS & MOVIES
    • MUSIC
  • ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ
    • ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ

© 2020 Brainstorm iD - Created in-house, with lots of ♥

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Το i-TECH4u χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στο website. Συνεχίζοντας την πλοήγηση στη σελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση τους. Περισσότερα εδώ.
ΣΥΜΦΩΝΩ✘
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT