Η LG Electronics Inc. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου για το 2020, που επηρεάστηκαν σημαντικά από την παγκόσμια πανδημία. Οι ενοποιημένες πωλήσεις 12,83 τρισ. KRW (10,51 δισ. δολάρια) ήταν 17,9% χαμηλότερες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019, ενώ τα λειτουργικά έσοδα 495,4 δισ. KRW (405,65 εκατομμύρια δολάρια) μειώθηκαν κατά 24,1% σε σχέση με τα κέρδη ρεκόρ των λειτουργικών εσόδων του δεύτερου τριμήνου του περασμένου έτους. Η εταιρεία διαχειρίστηκε κατάλληλα την εφοδιαστική αλυσίδα και τη διάρθρωση του κόστους για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της παγκόσμιας δημόσιας υγείας και της οικονομικής κρίσης.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company παρουσίασε έσοδα ύψους 5,16 δισ. KRW (4,22 δισ. δολάρια) κατά το δεύτερο τρίμηνο, σημειώνοντας μείωση κατά 15,5% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019, λόγω της μειωμένης ζήτησης κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας. Τα λειτουργικά έσοδα ύψους 628 δισ. KRW (514,23 εκατομμύρια δολάρια) μειώθηκαν κατά 12,5% από έτος σε έτος, παρόλο που το λειτουργικό περιθώριο κέρδους ύψους 12,2% ήταν το υψηλότερο που σημειώθηκε κατά το δεύτερο τρίμηνο στην ιστορία της LG H&A Company. Κοιτώντας μπροστά, η LG H&A Company προσελκύει το ενδιαφέρον των καταναλωτών για μια πιο υγιεινή ζωή.
Τα έσοδα της LG Home Entertainment Company για το δεύτερο τρίμηνο επηρεάστηκαν από το lockdown και τα μέτρα πρόληψης, όπως το κλείσιμο των καταστημάτων λιανικής. Οι πωλήσεις που κατέγραψε ήταν 2,26 τρισ. KRW (1,85 δισ. δολάρια), σημειώνοντας μείωση κατά 24,4% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019, ενώ τα λειτουργικά έσοδα που έφτασαν τα 112,8 δισ. KRW (92,37 εκατομμύρια δολάρια) ήταν 25,9% χαμηλότερα. Εκτός από τη συνέχιση της μείωσης των υλικών δαπανών, η LG HE Company ελέγχει με ακρίβεια τις επενδύσεις μάρκετινγκ, αυξάνοντας το ποσοστό των premium τηλεοράσεων, επεκτείνοντας τις διαδικτυακές πωλήσεις και βελτιστοποιώντας περαιτέρω τη λειτουργική απόδοση για να ευθυγραμμίσει την κερδοφορία της με το προηγούμενο έτος.
Η LG Mobile Communications Company παρουσίασε πωλήσεις ύψους 1,31 τρισ. KRW (1,07 δισ. δολάρια), σημειώνοντας αύξηση κατά 31,1% από το πρώτο τρίμηνο. Η σημαντική βελτίωση οφείλεται εν μέρει στο άνοιγμα των αγορών μετά το lockdown. Η λειτουργική απώλεια ύψους 206,5 δισ. KRW (169,10 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) μειώθηκε σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019 και το πρώτο τρίμηνο του 2020 ως αποτέλεσμα της βελτιωμένης αποτελεσματικότητας στην αγορά και των μεγαλύτερων ελέγχων κόστους. Η παγκόσμια διάθεση του LG VELVET το τρίτο τρίμηνο μαζί με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων σε προσιτές τιμές αναμένεται να ενισχύσουν τη φήμη των smartphones της LG, αυξάνοντας τόσο τις πωλήσεις, όσο και τα έσοδα.
Η LG Vehicle Component Solutions Company σημείωσε τριμηνιαία έσοδα 912,2 δισ. KRW (746,95 εκατομμύρια δολάρια), παρουσιάζοντας μείωση 40% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι και λειτουργική ζημιά 202,5 δισ. KRW (165,82 εκατομμύρια δολάρια) ως αποτέλεσμα της πανδημίας και της διακοπής λειτουργίας των παγκόσμιων αυτοκινητοβιομηχανιών. Η ζήτηση για ανταλλακτικά αυτοκινήτων αναμένεται να ανακάμψει σταδιακά, καθώς οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν τη λειτουργία τους.
Η LG Business Solutions Company σημείωσε πωλήσεις ύψους 1,31 τρισ.KRW (1,07 δισ. δολάρια) το δεύτερο τρίμηνο, 12,6% χαμηλότερες από το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι, ενώ τα λειτουργικά έσοδα μειώθηκαν κατά 98,30 δισεκατομμύρια KRW (80,49 εκατομμύρια δολάρια). Για να αντιμετωπίσει τις συνεχιζόμενες προκλήσεις, το τμήμα Business Solutions της LG επικεντρώνεται στη δημιουργία επιχειρηματικών ευκαιριών, με έμφαση στην επέκταση των πωλήσεων premium digital signage προϊόντων, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς του σε solar modules και στην καταγραφή μεγαλύτερου μεριδίου στις αγορές των τηλεπικοινωνιών.