i-TECH4u

TO No1
FREE PRESS
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

  • NEWS
  • MASTER TOPICS
  • WHAT’S HOT
    • TECH
    • GADGETS & GEAR
    • GAMES
  • LIFESTYLE
    • BUZZ
    • TV SHOWS & MOVIES
    • MUSIC
  • ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ
    • ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δες Όλα τα Αποτελέσματα
i-TECH4u
Κανένα Αποτέλεσμα
Δες Όλα τα Αποτελέσματα

Πρώτη η AOC στις Gaming οθόνες παγκοσμίως

Οι οθόνες AOC και Philips ξεπερνούν την ανάπτυξη της αγοράς στην Ευρώπη.

24/06/2020
στην κατηγορία News
AOC-AGON-AG353UCG
15
SHARES
504
VIEWS
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Η AOC ανακοίνωσε την παγκόσμια ηγετική θέση της στην αγορά των gaming οθονών το πρώτο τρίμηνο του 2020. Το brand πέτυχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς παγκοσμίως, 19,5%, ξεπερνώντας τους ανταγωνιστές της για δεύτερο τρίμηνο στη σειρά (IDC Gaming Tracker Q1 2020).

Επιπλέον, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του market analyst Context, η αγορά οθονών στην Ευρώπη έχει εισέλθει σε τροχιά ανάπτυξης για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, από το πρώτο τρίμηνο του 2016. Το πρώτο τρίμηνο του 2020, η αγορά οθονών αυξήθηκε κατά 5%, σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Οι εξειδικευμένες εταιρίες οθονών AOC και MMD (brand license partner των οθονών Philips), που ανήκουν και οι δύο στην TPV – μια από τις κορυφαίες εταιρείες κατασκευής οθονών και LCD TV παγκοσμίως – αυξήθηκαν περισσότερο από το διπλάσιο της ανάπτυξης όλης της αγοράς, εκτοξεύοντας τον όγκο των πωλήσεων κατά 12,3%. Σε μία συνεχώς αναπτυσσόμενη και εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς και των δύο brands εξασφαλίζει από κοινού την τρίτη θέση τους στην αγορά από το πρώτο τρίμηνο του 2018 με συνολικό μερίδιο αγοράς τους 14,9%.

Χάρη στις εξαιρετικά επιτυχημένες, βραβευμένες οθόνες gaming από τις σειρές G1 και G2 και τα πρόσφατα μοντέλα AGON 3 από την premium gaming σειρά AGON, η εξειδικευμένη εταιρία οθονών AOC σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση της αγοράς οθονών με υψηλό ρυθμό ανανέωσης (100Hz και άνω) με μερίδιο αγοράς 28,3%, αυξάνοντας τον όγκο των πωλήσεων της κατά το εντυπωσιακό 40% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του περσινού έτους.

Οι οθόνες μεγάλου μεγέθους (27” και άνω) έχουν επίσης αποτελέσει ένα σημαντικό πεδίο ανάπτυξης για την αγορά των οθονών το πρώτο τρίμηνο του 2020. Το πρώτο τρίμηνο του 2020, η συγκεκριμένη κατηγορία οθονών αυξήθηκε κατά 22,1% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Η AOC και η MMD μαζί, σημείωσαν περισσότερο από τη διπλάσια ανάπτυξη, αυξάνοντας τον όγκο τους κατά 47,4% το ίδιο διάστημα και καταγράφοντας τα μεγαλύτερα ποσοστά πωλήσεων σε αυτή τη κατηγορία οθονών το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι οθόνες Philips (MMD) αύξησαν τον όγκο πωλήσεων  κατά 21,5%, και η AOC αύξησε τον όγκο της κατά το εντυπωσιακό 89,1% την ίδια περίοδο, καθιστώντας την ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα σε αυτή την κατηγορία οθονών. Και τα δύο brands μαζί, πέτυχαν την πρώτη θέση στην κατηγορία οθονών μεγάλου μεγέθους (27”+) αυξάνοντας το συνολικό μερίδιο αγοράς τους κατά 2,8% σε ετήσια βάση, καλύπτοντας το 16,2% αυτής της αναπτυσσόμενης αγοράς.

Η συνολική αγορά για τις οθόνες συνεχίζει να μεγαλώνει χάρη σε πολλές εξελίξεις. Ο όγκος πωλήσεων των οθονών υψηλής ανάλυσης (QHD and UHD) παγκοσμίως αυξήθηκε κατά 40% από το πρώτο τρίμηνο του 2019 έως το πρώτο τρίμηνο του 2020, υπογραμμίζοντας τη σταδιακή μετατόπιση από τις κοινές οθόνες Full HD. Επίσης, οι οθόνες UltraWide (και SuperWide, με αναλογίες απεικόνισης 21:9, 32:9 και 32:10) – όπως η AOC CU34G2X ή οι Philips 43” 439P9H και 49” 499P9H – γίνονται πιο διαδεδομένες χάρη στην αυξημένη βύθιση και παραγωγικότητα που επιτρέπουν. Η ανάπτυξη τέτοιων οθονών παγκοσμίως ήταν 100% αύξηση σε ετήσια βάση. Οι κυρτές οθόνες αποκτούν και αυτές μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς, σημειώνοντας αύξηση κατά 63% σε ετήσια βάση. Η  ζήτηση για οθόνες μεγάλου μεγέθους επίσης αυξήθηκε, ειδικά σε επαγγελματικά περιβάλλοντα όπου η παραγωγικότητα είναι μέγιστης σημασίας. Το μέγεθος της οθόνης 27” έχει γίνει πια το καινούριο πρότυπο. Οι μεγαλύτερες οθόνες συνήθως παρέχουν επίσης νέα τεχνολογία για αυξημένη ευελιξία και καινοτόμες λύσεις, συμβάλλοντας έτσι στη μεγαλύτερη παραγωγικότητα και ευκολία χρήσης, όπως οθόνες πλήρους σύνδεσης USB-C docking με θύρες Gigabit Ethernet, MultiView (Picture-In-Picture δυνατότητες) και διακόπτες KVM.

Στον κλάδο του gaming, η ζήτηση για υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης συνεχίζεται. Ο όγκος της αγοράς των οθονών με ρυθμό ανανέωσης στα 100 Hz και άνω αυξήθηκε κατά 60%, ενώ με ρυθμό ανανέωσης στα 144 Hz και άνω αυξήθηκε κατά 76% σε ετήσια βάση.

Η ανάπτυξη της AOC σε αυτή την περίοδο (αύξηση 13,9% του όγκου των πωλήσεων, σε ετήσια βάση) είναι φυσικά συνδεδεμένη με την ευρεία γκάμα οθονών της για τους λάτρεις του gaming, τους hardcore gamers, καθώς επίσης και τους επαγγελματίες παίκτες των e-sports. Αυτά τα είδη οθονών διαθέτουν προδιαγραφές υψηλής απόδοσης, όπως υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης, χαμηλούς χρόνους απόκρισης, και κυρτά πάνελ για συναρπαστικό gaming. Η ανάπτυξη της AOC βασίζεται επίσης και σε ανταγωνιστικές τιμές και καλά εξοπλισμένες επαγγελματικές οθόνες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και το δημόσιο τομέα, όπως οι σειρές B1 (Basic), E1 (Essential) και P1 (Professional) series. Τα μεγάλα μεγέθη οθονών στις gaming και τις επαγγελματικές σειρές (με την σειρά P1 series, για παράδειγμα) αποτέλεσαν επίσης ένα σημαντικό πεδίο ανάπτυξης για την AOC (αύξηση κατά 89,1% σε ετήσια βάση).

Η ανάπτυξη των οθονών Philips κατέστη δυνατή χάρη στα βιώσιμα, “πράσινα” προϊόντα, όπως η οθόνη 271B7QGJEB, στις καινοτόμες λύσεις, όπως οι οθόνες USB-C docking με σύνδεση Ethernet, η λειτουργία PowerSensor για μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, και η αναδυόμενη web κάμερα για αυξημένη ασφάλεια και ευκολία στη χρήση με άμεση σύνδεση μέσω της λειτουργίας Windows Hello.

Οι οθόνες Philips διαθέτουν το πιο ευρύ χαρτοφυλάκιο USB-C στην αγορά (με μερίδιο αγοράς 12,27% σε αυτή την κατηγορία), που κυμαίνεται από απλές συνδέσεις USB-C έως πλήρως ενσωματωμένες επιλογές σύνδεσης USB-C docking, συμπεριλαμβανομένων των Ethernet και Power Delivery μέσω USB-C. Στην κατηγορία οθονών “USB-C”, οι οθόνες Philips αυξήθηκαν κατά 14% από έτος σε έτος και 40% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Επιπροσθέτως, οι οθόνες console gaming από τη σειρά της Momentum, όπως η 32“ 326M6VJRMB και η ναυαρχίδα 43” 436M6VBPAB συνέβαλαν στην ανάπτυξη της MMD. Τέλος, μοντέλα SuperWide όπως οι οθόνες 439P9H (32:10) και 499P9H (32:9), τα οποία είναι εξοπλισμένα με λειτουργίες που επιθυμούν οι χρήστες (μεγάλα μεγέθη οθονών, αναδυόμενη webcam, αυξημένη αποδοτικότητα με PowerSensor, πλήρη συνδεσιμότητα USB-C docking), ήταν καθοριστικός παράγοντας στην ανοδική πορεία της MMD. Σε αυτήν την κατηγορία των 43” + 49”, οι οθόνες Philips κατέχουν την τρίτη θέση στην αγορά.

Επιπλέον, ένας από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην αύξηση των πωλήσεων των οθονών Philips είναι οι οθόνες αφής 10 σημείων από τη σειρά B9T που εστιάζει στο B2B, οι οποίες είναι ανθεκτικές στη σκόνη και το νερό (IP65) με εξαιρετικά ρυθμιζόμενη βάση για χρήση σε εξωτερικούς χώρους, ιδανική για εκθέσεις όπως η HoReCa, τον κλάδο της εκπαίδευσης και σε εφαρμογές στα σημεία πώλησης.

”Με το τελευταίο τρίμηνο, οι οθόνες AOC και Philips είδαν και πάλι μεγαλύτερη αύξηση από τη αγορά. Και για τα δύο brands, παρακολουθούμε στενά τι επιθυμεί ο καταναλωτής από μία οθόνη. Είτε για τους υψηλούς ρυθμούς ανανέωσης τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες, τα ακριβή πάνελ για gaming οθόνες ή τις UltraWide και SuperWide οθόνες, την εξοικονόμηση ενέργειας και τα χαρακτηριστικά για αύξηση της παραγωγικότητας στις επαγγελματικές οθόνες, έχουμε μία λύση για κάθε αγορά και τα στοιχεία των πωλήσεών μας αποδεικνύουν ότι είμαστε στο σωστό δρόμο.” αναφέρει ο Stefan Sommer, Director Marketing & Business Management in Europe at AOC International Europe and MMD Monitors & Displays.

Στην Ελλάδα, ο συνολικός όγκος πωλήσεων των οθονών AOC και MMD που πωλήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2020, τις τοποθετεί στη δεύτερη θέση της αγοράς, με αύξηση 12,7% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Η AOC βρίσκεται στην τρίτη θέση με μερίδιο αγοράς 12%, ενώ η MMD πέτυχε την υψηλότερη ανάπτυξη από όλες τις μάρκες αυξάνοντας τον όγκο των πωλήσεών της κατά 47%. Το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς και των δύο brands έφτασε στο 22,9% και με 5% παρουσίασε την ταχύτερη ανάπτυξη από το προηγούμενο τρίμηνο.

Στην κατηγορία μεγάλου μεγέθους οθονών (27”+), και τα δύο brands μαζί σημείωσαν αύξηση του όγκου των πωλήσεών τους κατά 101,4% την ίδια περίοδο. Η AOC, που κατέχει την τρίτη θέση στην αγορά, συνέβαλε σε αυτή την ανάπτυξη με την αύξηση του όγκου των πωλήσεών της κατά 97,5%, ενώ η MMD αύξησε τον όγκο της κατά 112,4%. Όσον αφορά το μερίδιο αγοράς σε αυτή την κατηγορία οθονών, η AOC και η MMD μαζί έχουν μερίδιο 18,7% το πρώτο τρίμηνο του 2020, που τους τοποθετεί στην τρίτη θέση με αύξηση 8,2% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2019. Μόνο η AOC είχε μερίδιο αγοράς 13,5% με αύξηση 5,8% από χρόνο σε χρόνο και αύξηση 2.6% συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο. Σε αυτή την κατηγορία οθονών, η MMD είχε μερίδιο αγορά 5,2% σημειώνοντας αύξηση 2,4% από χρόνο σε χρόνο.

“Στην κατηγορία των μεγάλων οθονών, διπλασιάσαμε τον όγκο μας για την AOC και την MMD το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η ευρεία γκάμα και των δύο brands που φτάνει έως και τις 49” και η ποικιλία των οθονών σε ultrawide και superwide μεγέθη μας επέτρεψαν να είμαστε τόσο επιτυχημένοι,” αναφέρει ο Cristian Bucur, Sales Director AOC & MMD για την Ελλάδα.

Διάβασε περισσότερα για: AOCGamingMMDMonitorsPhilips

Stay connected με το i-TECH4u - ακολούθησέ μας στο Google News

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ

Τέλος του χρόνου ο διαγωνισμός για 5G σε τέσσερις συχνότητες

ΕΠΟΜΕΝΟ

Το LG InstaView έφτασε το 1 εκατομμύριο πωλήσεις

Δείτε Επίσης

Sonos Move
News

Απολαύστε τον ήχο του καλοκαιριού με μοναδικές προσφορές Sonos

31/05/2023
Εθελοντική Αιμοδοσία της Τράπεζας Αίματος OKTABIT στις 7 Δεκεμβρίου
News

Τάσεις στην κυβερνοασφάλεια για το 2023: εστιάζοντας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

31/05/2023
News

H Logitech παρουσιάζει το πρώτο Combo της σειράς MX Keyboard

31/05/2023
News

Η νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία της Κωτσόβολος φέρνει την τεχνογνωσία και την άριστη εξυπηρέτηση στο σπίτι σου

31/05/2023
News

Δωρεάν απεριόριστα data από την COSMOTE για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

30/05/2023
News

Η Canon επεκτείνει την κορυφαία οικογένεια επίπεδων εκτυπωτών Arizona με τη σειρά Arizona 1300

30/05/2023

Σχόλια

  • Trending
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Η Canon παρουσίασε την EOS R100, την πιο προσιτή mirrorless μηχανή του Συστήματος EOS R

Η Canon παρουσίασε την EOS R100, την πιο προσιτή mirrorless μηχανή του Συστήματος EOS R

24/05/2023
Vodafone Mobile

Ανανεωμένα πακέτα CU και CU Shake για περισσότερα data και λεπτά από ποτέ

23/05/2023
Το HUAWEI Mate X3 θέτει νέα πρότυπα στα foldable smartphones

Το HUAWEI Mate X3 θέτει νέα πρότυπα στα foldable smartphones

24/05/2023

Δωρεάν απεριόριστα data από την COSMOTE για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

30/05/2023
Sonos Move

Απολαύστε τον ήχο του καλοκαιριού με μοναδικές προσφορές Sonos

31/05/2023
Εθελοντική Αιμοδοσία της Τράπεζας Αίματος OKTABIT στις 7 Δεκεμβρίου

Τάσεις στην κυβερνοασφάλεια για το 2023: εστιάζοντας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

31/05/2023

H Logitech παρουσιάζει το πρώτο Combo της σειράς MX Keyboard

31/05/2023

Η νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία της Κωτσόβολος φέρνει την τεχνογνωσία και την άριστη εξυπηρέτηση στο σπίτι σου

31/05/2023

#131 | Μάιος 2023

i-TECH4u

Aπό τον Απρίλιο του 2010 μέχρι σήμερα, το i-TECH4u είναι το leading free press τεχνολογίας και ηλεκτρονικής διασκέδασης στην Ελλάδα, με ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε Αθήνα και μεγάλες πόλεις της περιφέρειας.

Διάβασε Περισσότερα

  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

© 2020 Brainstorm iD - Created in-house, with lots of ♥

Κανένα Αποτέλεσμα
Δες Όλα τα Αποτελέσματα
  • NEWS
  • MASTER TOPICS
  • WHAT’S HOT
    • TECH
    • GADGETS & GEAR
    • GAMES
  • LIFESTYLE
    • BUZZ
    • TV SHOWS & MOVIES
    • MUSIC
  • ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ
    • ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ

© 2020 Brainstorm iD - Created in-house, with lots of ♥

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Το i-TECH4u χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στο website. Συνεχίζοντας την πλοήγηση στη σελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση τους. Περισσότερα εδώ.
ΣΥΜΦΩΝΩ✘
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT