Η Trident, η κορυφαία επιλογή των καταναλωτών στην κατηγορία της τσίκλας, συνεχίζει να επενδύει σε καινοτομία και αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά μέσα από μία μοναδική στρατηγική συνεργασία που θα εκπλήξει ευχάριστα τους καταναλωτές: η Νο1 Τσίκλα στην Ελλάδα ενώνει τις δυνάμεις της με τον ειδικό στην οδοντική φροντίδα εδώ και 70 χρόνια, την Oral-B, και δημιουργεί την Trident Oral-B προσφέροντας μία πρόταση για την προστασία των δοντιών κάθε στιγμή της ημέρας.
Η ιδιαίτερη σύσταση της νέας Trident Oral-B με fluoride, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, ικανοποιεί με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο την ανάγκη αυτή. Τα ευεργετικά αποτελέσματα εξασφαλίζονται με τη μάσηση της τσίκλας, για τουλάχιστον 20 λεπτά, μετά την κατανάλωση φαγητού ή ποτού 5 φορές την ημέρα, συμβάλλοντας στη διατήρηση της μεταλλοποίησης των δοντιών. H Trident Oral-B με fluoride προσφέρει αίσθηση φρεσκάδας και συμβάλλει στην προστασία των δοντιών οποιαδήποτε στιγμή μέσα στην ημέρα, όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα χρήσης οδοντόβουρτσας.
Ένα ακόμη καινοτόμο στοιχείο της νέας Trident Oral-B είναι η εμφάνιση του ίδιου του προϊόντος, αφού πρόκειται για το μοναδικό εξάγωνο κουφέτο της αγοράς στις δημοφιλείς γεύσεις Δυόσμου και Μέντας.
Η κα. Βασίλεια Λεώνη, Marketing Manager στην Mondelēz International στην κατηγορία Τσίκλας και Καραμέλας για Ελλάδα και Ιταλία δήλωσε σχετικά: «Ανταποκρινόμενη στο σύγχρονο τρόπο ζωής των καταναλωτών, η νέα τσίκλα Trident Oral-B φέρνει την επανάσταση στην αγορά και χάρη στην ειδική της σύνθεση ικανοποιεί πιο αποτελεσματικά από ποτέ την ανάγκη για υγιεινή των δοντιών όλο το 24ωρο, όταν δεν υπάρχει δυνατότητα για βούρτσισμα των δοντιών, προσφέροντας ταυτόχρονα μοναδική αίσθηση φρεσκάδας. Πρόκειται για μία καινοτόμο πρόταση, άμεσα προσβάσιμη ανά πάσα στιγμή σε μεγάλα και μικρά σημεία πώλησης και μάλιστα σε προσιτή προτεινόμενη λιανική τιμή €1.»