i-TECH4u

TO No1
FREE PRESS
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

  • NEWS
  • MASTER TOPICS
  • WHAT’S HOT
    • TECH
    • GADGETS & GEAR
    • GAMES
  • LIFESTYLE
    • BUZZ
    • TV SHOWS & MOVIES
    • MUSIC
  • ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ
    • ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
Κανένα Αποτέλεσμα
Δες Όλα τα Αποτελέσματα
i-TECH4u
Κανένα Αποτέλεσμα
Δες Όλα τα Αποτελέσματα

Πώς το Microsoft Healthcare Bot υποστηρίζει τα Αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων

Για την εξάλειψη της συμφόρησης στα νοσοκομεία.

23/03/2020
στην κατηγορία News
Microsoft Bot Coronavirus
8
SHARES
406
VIEWS
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Σε μια κρίση όπως η πανδημία του COVID-19, είναι σημαντικό όχι μόνο να παρέχεται ιατρική περίθαλψη αλλά ταυτόχρονα, να προστατεύεται το σύστημα υγείας, που σε πολλές περιπτώσεις αγγίζει τα όρια της κατάρρευσης.

Ταυτόχρονα, οι οργανισμοί δημόσιας υγείας, τα νοσοκομεία και άλλοι που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για την καταπολέμηση του COVID-19 πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται σε ερωτήσεις, να παρέχουν στο κοινό ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με την εξάπλωση της πανδημίας, να παρακολουθούν την έκθεση, να αξιολογούν γρήγορα νέες περιπτώσεις και να καθοδηγούν το κόσμο για τις επόμενες κινήσεις. Πολλοί έχουν εκφράσει μεγάλη ανησυχία για τη τεράστια ζήτηση που έχει δημιουργήσει ο COVID-19 σε πόρους όπως η άμεση, επείγουσα και νοσηλευτική φροντίδα.

Συγκεκριμένα, τις τελευταίες εβδομάδες, σε ολόκληρο τον κόσμο, υπάρχει άμεση ανάγκη να εξεταστούν ασθενείς με συμπτώματα ψυχρού βήχα ή γρίπης ώστε να προσδιοριστούν ποιοι άνθρωποι είναι αρκετά άρρωστοι ή αντιμετωπίζουν αρκετούς παράγοντες κινδύνου και χρειάζονται πρόσβαση σε περιορισμένους ιατρικούς πόρους καθώς ακόμα και ποιοι άνθρωποι μπορούν καλύτερα να φροντίζουν με ασφάλεια τον εαυτό τους στο σπίτι

Συχνά η έλλειψη σωστής πληροφόρησης, η αργή ενημέρωση και η ελλιπής  καθοδήγηση για τα επόμενα βήματα που πρέπει κάποιος που εμφάνισε συμπτώματα να ακολουθήσει, οδηγεί σε συμφόρηση ή και παράλυση στα νοσοκομεία, πολλαπλασιάζοντας τους κινδύνους για υγιείς ανθρώπους, ασθενείς, γιατρούς και προσωπικό υγείας.

Η Microsoft, προκειμένου να αντιμετωπίσει την πρόκληση αυτή, δημιούργησε ένα Bot εξειδικευμένο να παρέχει ιατροφαρμακευτική υπηρεσία. Η υπηρεσία αυτή  υποστηρίζεται από το Microsoft Azure και παρέχεται σε οργανισμούς που βρίσκονται στη πρώτη γραμμή για να αντιμετωπίσουν το COVID-19 με σκοπό να βοηθήσουν τους ασθενείς να εξετασθούν για πιθανή μόλυνση.

Σήμερα,  τα Αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) των ΗΠΑ υιοθετούν πρώτα το  σύστημα αξιολόγησης COVID-19 που μπορεί γρήγορα να αξιολογήσει τα συμπτώματα και τους παράγοντες κινδύνου για τους ανθρώπους που ανησυχούν για τη μόλυνση από τον ιό, παρέχουν πληροφορίες και προτείνουν τρόπους δράσης όπως η επικοινωνία με έναν γιατρό ή για όσους δεν χρειάζονται ιατρική περίθαλψη, τρόπους να διαχειρίζονται την ασθένεια μένοντας ασφαλείς στο σπίτι.

H υπηρεσία Bot, την οποία χρησιμοποιεί το Microsoft Bot Healthcare, θα είναι αρχικά διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του CDC.

Η υπηρεσία Microsoft Bot Healthcare είναι μια λύση που χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να βοηθήσει το CDC και άλλους πρωτοπόρους οργανισμούς να απαντήσουν σε αυτές τις πρώτες ερωτήσεις πιθανά ασθενών, απελευθερώνοντας τους γιατρούς, τους νοσηλευτές, τους διαχειριστές και άλλους επαγγελματίες του τομέα της υγείας να παρέχουν απαραίτητη φροντίδα σε όσους την χρειάζονται.

Η ιατροφαρμακευτική υπηρεσία Bot είναι μια δημόσια cloud υπηρεσία που βασίζεται στο Azure και επιτρέπει στους οργανισμούς να δημιουργούν γρήγορα και να αναπτύσσουν ένα bot με τεχνολογία AI για ιστοσελίδες ή εφαρμογές που προσφέρουν στους ασθενείς ή στο ευρύ κοινό εξατομικευμένη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικές με την υγεία σαν να πραγματοποιούν μια φυσική συνομιλία. Μπορεί να προσαρμοστεί ευκολά για να ενταχθεί στις διαδικασίες και το πρωτόκολλο ενός οργανισμού.

Για να βοηθήσει τους πελάτες να αναπτύξουν γρήγορα να δικά τους bots για τον COVID-19, η Microsoft διαθέτει μια σειρά πρότυπων απαντήσεων για τον COVID-19 που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και να τροποποιηθούν:

  • Αξιολόγηση κινδύνου COVID-19 με βάση τις κατευθυντήριες οδηγίες του CDC
  • Kλινική ταξινόμηση του COVID-19 βασισμένη σε πρωτόκολλα του CDC
  • Επικαιροποιημένες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις για τον COVID-19
  • Μετρήσεις παγκόσμιας κλίμακας για τον COVID-19

 

Πρόσσφατα παραδειγματα από τις ΗΠΑ

Η Providence, ένα από τα μεγαλύτερα συστήματα υγείας στις ΗΠΑ, με έδρα το Σιάτλ, εξυπηρετεί επτά δυτικά κράτη και είχε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν την υπηρεσία Microsoft Healthcare Bot που υποστηρίζεται από το Azure για να δημιουργήσει ένα chatbot, το Grace, για την υγειονομική περίθαλψη το οποίο θα μπορούσε να βοηθήσει στο να δίνονται απαντήσεις στις ερωτήσεις του ασθενούς μέσω διαδικτύου. Χρησιμοποιώντας τις κατευθυντήριες οδηγίες του CDC και τα δικά του κλινικά πρωτόκολλα, η Providence κατάφερε να κατασκευάσει ένα παρόμοιο εργαλείο αξιολόγησης για το COVID-19 σε μόλις τρεις ημέρες για να βοηθήσει τους ανθρώπους στις κοινότητες που εξυπηρετεί να γνωρίζουν εάν πρέπει να ζητήσουν ιατρική φροντίδα για τα αναπνευστικά συμπτώματα τους.

Το εργαλείο, το οποίο λανσαρίστηκε στις αρχές Μαρτίου, μπορεί να φέρει έναν υποψήφιο ασθενή απευθείας σε μια συνεδρία μέσω διαδικτύου με έναν ειδικό για να λάβει άμεση φροντίδα. Επίσης, στοχεύει να αποτρέψει την προσέλευση υγιών ατόμων ή ασθενών με ήπια συμπτώματα σε κλινικές και στα εξωτερικά ιατρεία έκτακτης ανάγκης, γεγονός που συμβάλλει στον περιορισμό της μετάδοσης της νόσου σε άλλα άτομα της κοινότητας και στην εξοικονόμηση κλινών και εξοπλισμού για όσους την χρειάζονται.

Το σύστημα υγείας της Virginia Mason, που εδρεύει στο Σιάτλ και εξυπηρετεί την περιοχή Βορειοδυτικού Ειρηνικού, δημιούργησε μια αξιολόγηση ασθενών μέσω Bot healthcare για να βοηθήσει τους ασθενείς της να καταλάβουν εάν χρειάζεται να λάβουν περισσότερη φροντίδα. Η αξιολόγηση αυτή λειτουργεί και έχει χιλιάδες καθημερινούς χρήστες.

Το Novant Health, ένας πάροχος υγειονομικής περίθαλψης σε τέσσερα κράτη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης με έναν από τους μεγαλύτερους ιατρικούς ομίλους της χώρας, δημιούργησε ένα Healthcare bot με πληροφορίες για το COVID-19 που ξεκίνησε πριν λίγες μέρες και έχει ήδη χιλιάδες καθημερινούς χρήστες.

Η υπηρεσία Microsoft Healthcare Bot, δίνει περισσότερες από 1 εκατομμύριο εξατομικευμένες απαντήσεις την ημέρα σε χρήστες της υπηρεσίας που ανησυχούν για το COVID-19 και την υγεία τους -ο αριθμός αυτός αναμένεται πως θα κλιμακωθεί γρήγορα με στόχο να καλύψουν όλες τις ερωτήσεις. Ελπίζουμε πως οι απαντήσεις που έχει τη δυνατότητα να προσφέρει θα περιορίσει το άγχος όλων εκείνων που ανησυχούν για την υγεία τους αλλά δεν έχουν σαφή καθοδήγηση και θα συμβάλλει στην διάσωση ζωών, καθώς θα επιταχύνει την φροντίδα όσων την έχουν πραγματικά ανάγκη.

Διάβασε περισσότερα για: AICoronavirusMicrosoft

Stay connected με το i-TECH4u - ακολούθησέ μας στο Google News

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ

Η Cisco επεκτείνει τις δωρεάν άδειες χρήσεις λόγω του COVID-19

ΕΠΟΜΕΝΟ

ΜΕΣΑ: η μοναδική εξάωρη παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου δωρέαν στο Vimeo

Δείτε Επίσης

OPPO Find N2 Flip: το νέο αναδιπλούμενο Smartphone αποκλειστικά σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ
News

OPPO Find N2 Flip: το νέο αναδιπλούμενο Smartphone αποκλειστικά σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

21/03/2023
News

Gaming ανώτερου επιπέδου με τη νέα LG UltraGear OLED 48GQ900

21/03/2023
News

Γρήγορη και εύκολη ασφάλιση κατοικίας για όλους από την COSMOTE

21/03/2023
Διαγωνισμός! Διεκδίκησε ένα AVM FRITZ!Box 7530!
News

Διαγωνισμός! Διεκδίκησε ένα AVM FRITZ!Box 7530!

21/03/2023
News

Προσφορά στα συμβόλαια κινητής COSMOTE: απεριόριστα data και ομιλία για δύο συνδέσεις κινητής μόνο με €29 η καθεμία

17/03/2023
Τα δημοφιλή premium προϊόντα της AVM αποκτούν τον δικτυακό τους τόπο
News

Τα δημοφιλή premium προϊόντα της AVM αποκτούν τον δικτυακό τους τόπο

17/03/2023

Σχόλια

  • Trending
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Samsung Galaxy A54 5G και A34 5G: συναρπαστική εμπειρία για όλους

Samsung Galaxy A54 5G και A34 5G: συναρπαστική εμπειρία για όλους

15/03/2023
Η σειρά Xiaomi 13, σχεδιασμένη σε συνεργασία με τη Leica λανσάρεται στην παγκόσμια αγορά

Σειρά Xiaomi 13: οι ναυαρχίδες της Xiaomi φτάνουν στην Ελλάδα

15/03/2023
Φρέσκαρε και διώξε εντελώς τις οσμές, τους ιούς και τα βακτήρια έως και 99,9%*, από τα ρούχα σου, όπου κι αν βρίσκεσαι, με το FreshUp της Bosch!

Φρέσκαρε και διώξε εντελώς τις οσμές, τους ιούς και τα βακτήρια έως και 99,9%*, από τα ρούχα σου, όπου κι αν βρίσκεσαι, με το FreshUp της Bosch!

13/03/2023

Προσφορά στα συμβόλαια κινητής COSMOTE: απεριόριστα data και ομιλία για δύο συνδέσεις κινητής μόνο με €29 η καθεμία

17/03/2023
OPPO Find N2 Flip: το νέο αναδιπλούμενο Smartphone αποκλειστικά σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

OPPO Find N2 Flip: το νέο αναδιπλούμενο Smartphone αποκλειστικά σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

21/03/2023

Gaming ανώτερου επιπέδου με τη νέα LG UltraGear OLED 48GQ900

21/03/2023

Γρήγορη και εύκολη ασφάλιση κατοικίας για όλους από την COSMOTE

21/03/2023
Διαγωνισμός! Διεκδίκησε ένα AVM FRITZ!Box 7530!

Διαγωνισμός! Διεκδίκησε ένα AVM FRITZ!Box 7530!

21/03/2023

#129 | Μάρτιος 2023

i-TECH4u

Aπό τον Απρίλιο του 2010 μέχρι σήμερα, το i-TECH4u είναι το leading free press τεχνολογίας και ηλεκτρονικής διασκέδασης στην Ελλάδα, με ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε Αθήνα και μεγάλες πόλεις της περιφέρειας.

Διάβασε Περισσότερα

  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία

© 2020 Brainstorm iD - Created in-house, with lots of ♥

Κανένα Αποτέλεσμα
Δες Όλα τα Αποτελέσματα
  • NEWS
  • MASTER TOPICS
  • WHAT’S HOT
    • TECH
    • GADGETS & GEAR
    • GAMES
  • LIFESTYLE
    • BUZZ
    • TV SHOWS & MOVIES
    • MUSIC
  • ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΥΧΟΣ
    • ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ

© 2020 Brainstorm iD - Created in-house, with lots of ♥

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Το i-TECH4u χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στο website. Συνεχίζοντας την πλοήγηση στη σελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση τους. Περισσότερα εδώ.
ΣΥΜΦΩΝΩ✘
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT